Staat er een machine stil omdat er een onderdeel is gebroken?
Vliegtuig onderdeel kapot en moet die kist de lucht weer in?
Haalt u een deadline niet of heeft u ziek personeel?
Spoed kost altijd meer, maar u kunt er wel van op aan dat wij u altijd en overal op kort termijn kunnen helpen met het oplossen van een las probleem.
U betaald onze allround specialist, de kosten voor extra ingehuurd personeel om de specialist op uw spoedklus in te zetten en de kosten voor de tijd om dit te regelen.
- Stuur de email naar info@lasklus.nl en zet in het onderwerp SPOED.
- Beschrijf in een email duidelijk wat de aanvraag inhoud en voeg altijd foto's en/of tekeningen bij. (Hoe meer info wij krijgen, hoe sneller wij u kunnen helpen en kunnen schakelen).
- Vermeld de datum waarop u uiterlijk geholpen wilt worden, of waarop u het product kunt brengen en uiterlijk het product terug wilt ontvangen. (Hoe sneller hoe duurder, kies daarom een uiterlijke datum en tijd waarop wij onze offerte kunnen baseren).
- Wij sturen u zo snel mogelijk een offerte of nemen contact met u op.