arrow_drop_up

Project beschrijving

Een vliegtuig onderhoud bedrijf waarvoor we meer klussen hebben uitgevoerd had een Cessna 182 in de Hangar voor periodiek onderhoud. Tijdens dit onderhoud bleek dat er een motorsteun ingescheurd was en dus moest dit zo snel mogelijk worden hersteld. Terwijl het bedrijf de nodige onderdelen demonteert die in de weg zitten, rijden wij met onze service wagen naar de hangar en hebben alles op locatie hersteld. Staal legeringen die gebruikt worden in de vliegtuigindustrie zijn geen standaard legeringen, deze legeringen moeten zowel extra sterk als extra licht in gewicht zijn, in dit geval chroom molybdeen. Deze materialen vereisen veel materiaal kennis, speciale apparatuur en een speciale lastechniek. Bovendien mag je in de luchtvaart niet zomaar lassen, alleen met EASA/ILT Part145 certificering of FAA license (voor Amerikaanse toestellen) mag een lasser deze werkzaamheden uitvoeren. Indien nodig kunnen wij dit soort klussen met spoed overal ter wereld uitvoeren! (In verband met de privacy is het Vliegtuigregistratienummer verwijderd)

Lassen

Scroll door 12 foto's van vliegtuig part 145 Tig lassen.

arrow_back arrow_forward